فردا (۲۵ اردیبهشت) یارانه این دهک‌ها واریز می‌شود | مبلغ یارانه چقدر است؟ منتظر کاهش بیشتر قیمت دلار باشید | قیمت دلار چقدر کاهش خواهد یافت؟ پیش‌بینی بورس (سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) | سطوح حمایتی نماد‌ها منجی شاخص کل می‌شود؟ پیش‌بینی قیمت طلا و سکه (سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) | سکه امامی به کف شیرین خرید رسید جزئیات طرح فروش سایپا ویژه دهه کرامت ۱۴۰۳ اعلام شد + جدول و لینک ثبت‌نام نایب رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی: کاهش ساعت کاری نیاز به نگاه کارشناسی‌ بیشتری دارد توضیحات اتاق اصناف مشهد درباره «شناسه یکتا»ی اصناف عقب‌نشینی ۳۲ هزار واحدی بورس | ۹۰ درصد نماد‌ها منفی شد! (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) حدود ۸ هزار و ۵۰۰ هکتار زمین، سطح زیر کشت هندوانه بذری در خراسان‌رضوی است ارزان‌ترین و گران‌ترین گوشی‌های سامسونگ سریA چند؟ (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) کنعانی: وزارت حقوق بشر آمریکایی و صهیونیستی دو روی یک سکه‌اند پیش ثبت‌نام اینترنتی توزیع لاستیک به زودی آغاز می‌شود قیمت گوشت قرمز و گوشت مرغ در بازار امروز (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) پلمب ۱۴ بنگاه املاک از ابتدای سال در مشهد | در ادامه بازرسی‌ها ۲ بنگاه املاک پلمب شد آخرین خبر درباره طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در کمیسیون اجتماعی (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) فرار مالیاتی ۵۰ میلیاردی ۴ طلافروش در اردبیل آغاز مرحله جدید ثبت نام خودرو‌های وارداتی از امروز دوشنبه (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) + جدول قیمت رئیس اتحادیه طلافروشان: با بستن مغازه‌ها هیچ کاری درست نمی‌شود ثبت موجودی طلا برای طلافروشان الزام نیست قیمت ارز‌های مبادله‌ای در بازار امروز (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) سکه یک کانال عقب نشینی کرد | حباب سکه امروز چقدر است؟ (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | هایما در آستانه ۲ میلیاردی شدن (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) با چقدر نقدینگی می‌توانیم در بولوار امام‌خمینی(ره) مشهد، خانه اجاره کنیم؟ اینفوگرافی | کدام استان‌ها رکورددار چک برگشتی هستند؟ آیا تابستان امسال با کمبود برق مواجهیم؟
سرخط خبرها

التهاب کاذب در بازار خودرو | با تخلف احتمالی نمایندگی‌ها در بازار آزاد خودرو برخورد می‌کنیم

  • کد خبر: ۴۳۷۳۸
  • ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶
التهاب کاذب در بازار خودرو | با تخلف احتمالی نمایندگی‌ها در بازار آزاد خودرو برخورد می‌کنیم
قائم مقام مدیرعامل سایپا گفت: افزایش نظارت‌ها بر عملکرد اجرایی شبکه نمایندگی‌ها برای شفافیت در ارتباط با مشتریان انجام می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، مجید باقری قائم مقام مدیرعامل سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش به همراه جمعی از مدیران ارشد سازمان فروش سایپا و شرکت سایپا یدک از چند نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا بازدید داشت و از نزدیک در جریان فعالیت‌های آن‌ها قرار گرفت.

 

او در حاشیه این بازدید با بیان اینکه شبکه نمایندگی‌های گروه خودروسازی سایپا در سراسر کشور، شرکای تجاری و سفیران این گروه خودروسازی به شمار می‌روند، گفت: این شبکه در تعامل با مشتریان، تمامی رویه‌ها و بخشنامه‌های شرکت سایپا را به صورت مویرگی در اختیار مردم قرار می‌دهد؛ بنابراین نوع فعالیت، افزایش بهره‌وری و شفافیت آن‌ها در ارتباط با مشتریان برای مدیریت ارشد سایپا از اهمیت خاصی برخوردار است.

 

او تصریح کرد: تیم‌های تخصصی که شامل حوزه‌های گوناگون سایپا اعم از نظارت، بازرسی، حراست و کارشناسان فروش و خدمات پس از فروش است به صورت دائم در حال کنترل فعالیت شبکه نمایندگی‌ها هستند و بر اساس فرآیند‌هایی که از قبل تهیه شده موارد را پیگیری می‌کنند.

 

باقری با اشاره به افزایش بازدید‌های میدانی مدیران ارشد از شبکه نمایندگی‌ها افزود: هدف از این بازدید‌ها در ابتدا تقدیر و تشکر از فعالیت و تلاشی است که نمایندگان گروه سایپا در حوزه کسب و کار انجام می‌دهند، چرا که عملکرد آن‌ها باعث ارتقاء برند سایپا و افزایش رضایت‌مندی مشتریان خواهد شد. علاوه بر این، افزایش نظارت‌ها بر عملکرد اجرایی شبکه نمایندگی‌ها در راستای شفافیت ارتباط با مشتریان و ارتقاء رضایتمندی برای مشتریان عزیز خانواده بزرگ سایپا انجام می‌شود.

 

قائم مقام مدیرعامل سایپا افزود: با توجه به التهابات کاذبی که در بازار خودرو کشور شاهد هستیم، مدیریت ارشد سایپا به دنبال آن است که اطمینان حاصل شود که نمایندگی‌های گروه سایپا در حوزه خرید و فروش خودرو به صورت آزاد و خارج از شبکه و دستورالعمل‌ها و ضوابط اعلامی دخل و تصرفی نداشته باشند و آرامش در بازار خودرو حاکم شود.

 

باقری ادامه داد: نمایندگی‌های گروه خودروسازی سایپا موظفند طبق بخشنامه و ضوابط سایپا و با قیمت‌های مصوب نسبت به ثبت نام مشتریان جهت خرید خودرو اقدام کنند که در صورت مشاهده موارد مغایر با این ضوابط، برخورد قاطع و جدی در انتظار متخلفین خواهد بود.

 

وی افزود: البته خوشبختانه این بازدید‌ها موید این است که اکثریت قریب به اتفاق نمایندگی‌های گروه سایپا با پایبندی به بخشنامه‌های صادر شده از طرف گروه سایپا در حال فعالیت هستند.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->